kroll


Ini adalah salah satu lagi gajet yang berbentuk unik. Tak semestinya sesuatu gajet itu berbentuk statik seperti empat segi atau bulat. Contohnya macam iPod yang satu ni, ia dicipta menyerupai bentuk gelang untuk memudahkan penggunanya. Satu lagi idea yang kreatif dan harus dipuji.....!!!
Tidak memerlukan ketebalan, cukup dengan sekadar melingkarkannya di pergelagan tangan anda. Disebabkan ia lebih kurang jer macam gelang tangan, jadi iPod shuffle ni dinamakan iPod Shuffle Braclet.



Ianya bukan sahaja menanpilkan bentuk yang terkini dan rekaan yang menarik akan tertapi ianya jugak mempunyai ciri-ciri yang sempurna, sama seperti iPod lain. Sebut je bluetooth atau dock connector, semuanya lengkap. Malah ianya juga disertakan dengan rechargeable battery yang mampu bertahan selama 16jam.... Pergh..... lama tu dapat bertahan.... superblah beb...!!!! Ops.... sebelum terlupa, internal memory untuk iPod ini ialah 1GB dan 2GB. Ianya jugak mempunyai 4 warna untuk anda membolahkan anda memilih mengikut kesukaan anda.



Satu lagi gajet yang membuatkan anda nampak cool and trendy. Harga pun boleh tahan..... dalam lingkungan RM220 ke RM250 jer.... So apa lagi serlahkanlah gaya penampilan anda dengan iPod Shuffle Braclet.....
Label: edit post
5 Responses
  1. Biskoot Says:

    wah bro, ni dah ada jual kat kedai ke?
    lowyat ada tak?? terasa macam nak beli la.
    huhuh.. bergaya..


  2. tqa Says:

    pergh!!
    sila beli utk sy

    sekian. roger!

    :P


  3. nurr Says:

    cantekk r...teruja aku tgk..


  4. kroll Says:

    dah ada rasanya....
    kat lowyat xkot klu kat butik dia ada la


  5. mie Says:

    wahh!!!
    stylo la...
    kena cari ni..


Catat Ulasan