kroll
Ahad

Bagi mereka yang lahir di hari minggu memiliki sifat pandai bergaul dan disukai orang ramai. Kelebihan dia orang ni juga pandai bercakap dan jugak menyelesaikan segala masalah dengan cepat. Walaupun berjiwa besar tetapi mereka jugak cukup cool dan suka low profile.

Isnin

Kalau korang atau si kekasih lahir pada hari isnin, biasanya dia mempunyai sikap yang murah hati, nak berlanja orang jer kerjanya...... tak kiralah masa tu dia ada duit atau pun tdak. Eh.. jangan pulak salah faham, mereka tu bunkanya nak menunjuk-nunjuk tapi memang secara semulajadi sikap meraka bergitu, ikhlas hati dan suka memberi keriangan kepada orang lain.
Dah nama pun kuat berbelanja maka sikap buruknya tentu sekali dia jugak seorang yang boros dan tak pandai menyimpan wang. Hati-hati sebab mereka yang lahir pada hari isnin jugak cepat touching!!! Pantang silap sikit, memang sensetif punya la. Mereka jugak suka membela kebenaran, agak pandai dan hanya bercakap banyak bila duduk dalam gengnya.

Selasa

Mereka yang hari lahirnya jatuh pada hari selasa pula kebiasaannya memang jiwa kacau..... Hahaha... Maksudnya, dia orang ni agak sukar membuat keputusan. Kejap kata A kejap kata B! Aduh...sekejap kata jadi dating lima minit lagi jangan terkejut kalau dia kata cancel pulak. Dah tu, mereka ni pulak jenis kurang sabar, cepat je naik darah dan mempunyai sikap selalu nak menang. Kalau nak jadi kekasih dia orang ni, kenalah banyak-banyak bersabar ye.

Rabu

Mereka yang lahir di hari rabu pulak cnderung bersifat pendiam, tapi bila sudah mula bercakap dengan orang yang dirasakan ngam, memang dia akan berubah jadi talkative. Kata-katanya itu akan membuatkan mereka yang mendengar berasa kagum. Dia jugak memang tak suka busy body, sngat baik hati dan murah rezeki.

Khamis

Mereka yang hari lahirnya jatuh pada hari khamis pula, lebih kurang sama dengan yang lahir pada hari selasa....mempunyai pendirian yang tidak berapa nak tetap dan cepat je nak emosi serta bersikap kurang sabar!!! Kalau nak ambik hati mereka ni, senang je....bagi mereka pujian sebab meraka ni senang sekali dipuji. Kalau korang pandai ambik hatinya....hemmm....barulah senanag nak handle.

Jumaat

Kalau kekasihmu itu lahir pada hari jumaat, ternyata dia mempunyai sifat yang disenangi ramai seperti suka menolong. Mentelnya hebat, suka kepada ilmu pengetahuan dan mampu menberi nasihat yang bagus.

Sabtu

Kalau si dia itu lahir pada hari sabtu pula....kamu kenalah tahan dengan sikapnya yang workaholic!!!! Ha......dia orang ni memang gila kerja. Hidupnya kerja.....kerja dan kerja..... Daripada zaman bujang hinggalah berumah tangga nanti. Dia juga menyandang jawatan yang bagus dan dihormati orang ramai. Tapi apa pun jangan takut.....kerana mereka jugak mampu melaksanakan segala tugas dengan superb!!!
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan