kroll

Mesti korang semua mempunyai webcam pada pc mahupun laptop korang..... Bagi sesiapa yang mengunakan laptop model baru semuanya telah dilengkapi dengan webcam.... Tak salah jugak untuk korang memiliki webcam yang aku paparkan buat entri kali ini....
Webcam USB memang dah banyak kat pasaran. Tapi webcam yang telah ada dipasaran tak dapat untuk mencabar webcam yang aku post kali ni. Minoru 3D Webcam, dengan design alien + robot, ia adalah webcam dengan kemampuan cam 3D yang pertama di dunia ni.
Kalau korang nak guna webcam ni, sure gempak punyalah beb...!!!!???? Tambahan pula bila online, dah tentu gambar korang yang terpapar di skrin monitor rakan korang tu berbeza berbanding sebelumnya. Maklumla 3D webcamla katakan......!!!!
Ia mudah digunakan, senang nak setting dan mempunyai kemampuan 3D yang menawan. Minoru bukan hanya sempurna untuk tampilan 2D, tapi ia memperkenalkan ilustrasi yang sempurna dalam hamparan 3D glasses.
Webcam ini sempurna untuk pengambilan 3D filem, gambar 3D dan berkeupayaan menampung kebanyakan instant messaging programme seperti Windows Live Messenger, Skipe, AOL, IM dan banyak lagi.
Apa yang menarik ialah kedua-dua mata monster Minoru akan bersinar, berfungsi untuk mengambil gambar di suatu ruang dan mencari posisi korang. Dan kemudian ia akan memindahkan effect 3D ke monitor. Cool kan...
Label: , edit post
0 Responses

Catat Ulasan