kroll


Kali ini saya nak paparkan satu gajet yang menark dan unik rekaan dia...
Idea untuk menghasilkan gajet yang unik semakin berkembang dengan ciptaan yang kreatif. Seperti gajit yang satu ni, ia boleh dikategorikan sebagai satu idea segar untuk pencinta muzik.
Sekali pandang nampak comel je gajet ni. Dua kali pandang pun comel jugak. Okey sebenarnya gajet yang bernama Live Jam 3 Pack ni adalah speaker yang dilengkapi dengan band lucu di atasnya. Ia kelihatan seperti sebuah band yang mana setiap satunya sedang bermain peralatan muzik keyboard, drum dan gitar.
Gajet yang unik unik ini juga dikeluarkan oleh Apple. Sama macam entri saya yang lps iaitu iPod Shuffle Braclet yang mempunyai reka bentuk yang kreatif serta unik.
Speaker ini mempunyai effect tambahan mengikut tiga jenis alat muzik tersebut dan lampu yang boleh dinyalakan ketika korang semua sedang mainkan lagu kegemaran korang dan terpulangla pd korang sama ada nak mengabungkan sekali atau dipisahkan, terpulangla kepada kreativiti korang sendiri.... Harganya...??? Okeyla boleh dimiliki oleh semua gologan lebih kurang RM100....
Semoga korang dapat la dengar live band korang kat rumah korang tu......
Label: , edit post
1 Response
  1. 'AQILAH Says:

    wow.
    comel sangat.


Catat Ulasan