kroll
Produk dan gajet keluaran Brando memang menarik untuk diikuti perkembagannya. Kebanyakannya unik, kreatif dan penggunannya pelbagai fungsi. Salah satu gajet yang aku dapat dari produk Brando ni ialah Cooling Pad yang diberi nama Eitsa. Gajet yang menggambarkan keunikan. Eitsa ni bukan Cooling Pad biasa tau....!! Selain berfungsi sebagai pendingin laptop, ia jugak menjadi hub tambahan untuk laptop korang.... Kalau laptop korang tak cukup USB hub jangan risau kerana Cooling Pad ni ada USB hub tambahan untuk korang gunakan.



Cooling Pad ni jugak di lengkapi dengan Hard Drive Dock, jadi Cooling Pad ni tersedia untuk korang sambungkan dengan tiga pendrive dan Hard Drive yang berukuran 2.5 inci. Sesuai dengan penggunaannya.



Ia dijual pada harga lebih kurang RM50. Hermmmmm ok la dengan harga tu btl tak???? Semua ada tak ada kekuragan pun..... Gajet ni berdimensi 70mm X 70mm X 70mm untuk kipas dan 300mm X 252mm X 32mm untuk keseluruhan dan hanya seberat 504 gram sahaja.... Macam biasa la kalau dan guna Cooling Pad ni sama je dengan Cooling Pad yang lain cuma sambungkan pada laptop korang terus je boleh digunakan dah...... Best kan.....
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan