kroll
Kecil dan cantik, sekarang ni semua teknologi semakin mengecil kan.... Itu menandakan teknologi di dunia semakin berkembang malah, gajet yang kecil nampak lebih trandey dan mengikut peredaran masa dan zaman betul tak.... samalah dengan projektor Pico PK101 ni. Ia dicipta dengan saiz yang lebih kecil iaitu 10.5 X 1.4 cm dengan seberat 114 gram saja untuk memudahkan para penggunanya.



Kalau saiz tak bermakna skrin layarnya jugak kecil. Imej yang dipancarkan masih sama sperti biasa iaitu sehingga maksimum 40 inci lebar, cuma saiz body dikompakkan. Projektor Piko PK101 ni ada kelebihannya jugak. Korang boleh sambungkan dengan pelbagai gajet lain seperti kamera digital, Ipod video, camcorder atau apa-apa saja gajet yang ada output video semuanya korang boleh sambungkan ke projektor ni.



Batterynya pulak adalah jenis rechargeable dan ianya boleh bertahan sehingga satu jam setengah dengar tanpa henti. Ia juga dilengkapi dengan speaker 0.5 watt. Korang boleh lah dapatnya dipasaran dengan harga lebih kurang RM2000.00 sahaja.
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan